lördag 8 september 2012

Woop Woop

Skrivbordet Innan !. Jag Klippte ut små Stjärnor i papper och tejpade fast.. sen tog jag en disksvamp å Målade runt om.. när jag tog bort pappers stjärnorna Igen så Vipps blev det ett Blått skrivbord med Röda stjärnor :-D
Färdiga Resultatet

Färdiga Resultatet


Målade även Om sonens förvaringshyllor som från Början var  helvita med lite inslag av trä och självklart fick sonen oxå måla!!

Resultaten blev sjukt bra Tycker jag och sonen. så Han är super nöjd!!

I lekis går det Bra för vårat Underbarn! dom har Börjat med Idrott på Onsdagar och på Måndag ska dom till Badhuset här i Området och bada.. får se hur det går. sonen har Länge varit rädd för vatten men under sommarlovet var han helt Galen i Poolen Hos sin Farfar,, när han Väl kom i efter mycket velande(snackar timmar) så fick man inte upp Honom igen.. Lika så var det Hos hans Moster.. där velade han länge.. han VILLE men vågade inte. sen Köpte hans Mormor en simdyna och då sa det PLUMS så var Ungen i.. lääänge! så hoppas på att rädslan har släppt lite nu.

Jag är fortafarnde mycket aktiv i Min lilla Gratis grupp på facebook .. vi annordnar skänkes träffar mm.. kolla In du oxå.. vi finns på facebook.. sök efter GE OCH TA ALLT GRATIS då hittar du mig och mina Underbara Admin vänner och fantastiska medlemmar som skänker det dom inte vill ha och andra önskar sig :-D vi ses där KRAMAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar