tisdag 21 augusti 2012

Kryssning och annat

står på däck i solnedgången på båten.. Njuter av den fantastiska skärgården <3

Hårt att Ligga på TOPP

oohh NOMNOM goda grejer detta!!

Jag och min vackra Lisa gör oss iordning

efter räten På Buffén... skulle ha tagit Kort på maten oxå.. men det hann jag inte,, och jag Tror inte att ni vill ha en *efter* bild

Min leah å Jag på *promenade* inne i Båten

ååkaa båååt

The Girls <3 på däck på båten

våran Underbara Båt.. blur fler turer med denna och rekomenderas STARKT!

Det var lite bilder detta från min semester med brudarna! Vi hade en jätte bra resa.. fint väder.. roligt folk.. fin hytt god mat/dryck.. mycker dans och trötta Ögon <3


Idag (21agusti) så var vi hos veterinären med lilla Hunden som fått Knölar under buken. Fick veta att det var Juver Canser! Lilla Hjärtat mitt.. Nu ska vi se till att hon får en UNDERBAR tid som hon har kvar! Älskar henne djupt!

Min *lilla* pojk har börjat lekis! Så STOLT över honom! Han älskart och är ivrig att lära sig nya saker säger fröknarna.. Han vill veta vad ALLT heter på engelska... han säger till fröken * säg det på engelska oxå tack..så jag lär mig*Han är snabb på att läsa och svarar snabbt när fröknarna frågar ' ser ni vad det står?* fantastiska unge som jag älskar Honom!!!!!!! han är stolt som en TUPP över att numer tillhöra *dom stora barnen* han har fått massor med nya Kompisar och han är nöjd... Är gossen nöjd så Innebär det nöjda och stolta Föräldrar <3 Älskade ljuvliga Pojke.. så duktig!!!

ÄLSKAR MIN FAMILJ!!!!!!

Har även varit på TVÅ kräftskivor :-P en hos lisa å leah med min syster carin.. NOMNOM så GOTT ! trevlig kväll med mycket skratt

den andra kräftskivan Var hos min äldsta syster+Familj i vingåker. Mamma å pappa.. Några av mina andra systrar och barn mfl var där. Mycket gott att äta..mycket gott att Dricka(dock höll jag mig nykter så jag hade min lilla Kille med mig).. barnen badade i Poolen.. lekte i parken.. och vi alla hade en fantastiskt bra kväll !

TA hand om VARANDRA kramar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar