onsdag 12 september 2012

LYCKA ÄR::::

Lycka är att Vara mamma
Lycka är att älska och vara Älskad
Lycka är att Vara Sambo
Lycka är att vara Djurägare
Lycka är att älska sig själv
lycka är att ...... VARA JAG !

Ahh.. så är det faktiskt! Jag är inte rik på pengar.. Jag bor inte i ett flådigt hus och kan Köpa vad jag vill när jag vill... MEN.. kärlek... ahh kärlek har jag mycket av och det är Underbart!! Att vara mamma är nog det absolut bästa som finns.. och mitt barn är den mest fantastiska unge som finns.. Ahh så säger nog alla mammor om sina barn ! men det är bara för att dom inte träffat mitt barn HAHAH... ego? javisst.. stolt? ABSOLUT!! Ikväll så är det föräldrar Möte på lekis.. och jag längtar! jag ÄLSKAR att höra hur fantastiskt underbar min son är.. ;-) men jag älskar oxå att få höra vad dom gör på skolan... vilka han leker med.. Vad han lär sig och hur han lär sig!  Jag får mail ibland från andra föräldrar som tycker att jag *skryter* om mitt barn... JA självklart skryter jag om honom.. han är MIN unge och han är strålande fantastisk.. så jag skryter hur mycket jag vill och när jag vill.. vill ni inte lyssna? nää men låt då bli att Läsa min Blogg istället så slipper ni höra ! och skryter gör jag Absolut inte i den benämningen att * ohh din unge är så dålig.. MIN kan detta osv osv* MEN jag är stolt,.. väldigt stolt över honom! men vart han har fått sin Kloka Hjärna ifrån det kan jag Inte svara på.. men antar att det är från hans bedårande pappa ;-)
Han har en pappa som är fantastisk på alla sett.. och kärleken jag Hyser till dessa två är obeskrivlig :-D så det så :-D hahah..

Min Lilla hund.. Nikita... Ligger i sängen och snarkar HÖGT.. jag har frågat 4 gg om hon vill gå ut... blicken hon ger mig då är ungefär en sådan blick man ger till någon man inte tycker om.. HAHHA ni vet när man sneglar,,, Höjer ögonbrynet och lixom suckar lite lätt ? så jag Antar att Hon absolut INTE vill ge sig ut i blåsten !?! men hon är så Illa Tvungen ;-) Mitt lilla gryn <3

Nu blev det väldigt mycket * ohh så bra han är** i denna Blogg.. men det bjuder jag på.. för jag ÄR lycklig med min lilla familj och jag är stolt över dem allihopa !
Ibland så måste man Ego Bosta ! Om det nu är egoistigt och faktiskt skriva om hur bra man har det? Ibland verkar det som lite Tabu ** inte skryta.. nej nej... eller.. Inte vara stolt Öppet någon kan ju ta Illa vid sig.. ojojoj * men ärligt! Jag skiter i det!!

FILMTIPS ::

 PROMETHEUS.. grymt bra film.. som baseras på de Gamla Ailien Filmerna! KLART se värd... Har du inte Kollat på den så GÖR det (få se om min man Tillrättarvisar mig ang denna film nu ;-) )
Har du barn? liksom Min son älskar coola spioner och häftiga grejer? då Tipsar min son om att kolla på SPY KID`S

sådär ja! Nu har Klockan ringt och Min tid vid datorn är slut ! Nu skall jag tvinga Ut Hunden och sedan ÄNTLIGEN hämta hem mitt barn **saknar**

Ta HAND OM VARANDRA där ute!! Kram och hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar