måndag 10 september 2012

lite av varje

 Hej alla godingar! .. Här sitter jag och är SJUK buhuu tycker så synd om mig själv!!
feber och förkylning,, BLÄ!!!

Idag är det Måndag och sonen har i vanlig ordning varit på *lekis* idag så hade dom vattenlek i badhuset och det hade gått JÄTTE bra sa både sonen och hans fröknar! Jag tror att hans vattenskräck har tynat bort lite,, min lilla älskling <3

idag efter skolan har vi bara tagit det lugnt . Ätit mellis och byggt riddarborg. Sen gick han ut och  nu är han där ute på gården och leker med sina vänner. SÅ härligt att han har så många bra vänner .

Jag Hoppas på att bli frisk senast på torsdag eftersom vi ska på kalas på lördag.. Hmm.. men just NU ser det inte så Ljust ut :-/ *tycker synd om mig sj*

Jag känner att jag inte har så där jätte mycket vettigt att skriva om nu för tiden.. jag sitter mest och 'adminar' på min ge/ta sida och hinner inte med så mycket mer... och så att ni ALLA vet

ÄNGLAR FINNS (och du vet vem du är) att en person kan ha så stort Hjärta är för mig helt fantastiskt!!

På Onsdag ska vi på första föräldrar mötet på *lekis* ska bli skoj! Jag har fixat så D kommer hit och kollar till Vildingen lite då mattias inte hinner hem innan föräldrar mötet börjar.

Jag känner mig KREATIV och vill måla.. snickra.. mäta.. såga ..bygga och tillverka. men i våran Lilla Lägenhet så är det svårt hahha får ta tag i små projekt som inte kräver så mycket snickeri och skit :-P heheh. Ska maila min Arbets-snubbe på arbetsförmedlingen och tjata lite till på honom att sätta mig i arbete! jag VET vad jag vill men vet inte riktigt HUR jag ska ta mig dit... Känns som jag ÄR där snart.. fast endå inte

well well nu ska jag börja med maten här hemma så maten är klar när min stora Älskling Kommer hem *'saknar'*

TA HAND OM VARANDRA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar