onsdag 26 september 2012

wazzap dude`s

Hej Hallo alla godingar! Hur leker livet en höstdag som denna.. HÖST.. huvva.. Kallt och enändigt! snart kommer vintern och det gillas INTE jag skulle vilja ha bara två årstider ( sommar å vår ) men de andra kalla årstider måste väll finnas antar jag. Well well..

Idag på sonens skola hade dom maraton... där dem skulle springa runt en ut-markerad bana så många gånger dem orkade.. denna *lilla* bana gick runt nästan hela området och om en annan (pekar på mig sj) skulle springa denna så hade jag nog klarat av max en 3/del av den för att sedan stanna i Andnöd och nära döden upplevelse, flåsandes i diket skrikandes efter vatten och så :-P MEN sonen var jätte duktig!! Han sprang och sprang.... 3 varv på 36 minuter MYCKET duktigt! och en Otroligt nöjd och stolt mamma(jag dårå) stod vid kanten och hejjade fram min underbara stora grabb och hans Kamrater. Toppen bra jobbat av dem alla. för att vara så *små* och springa så mycket/fort !
Efter Loppet utdelades det Glass och diplom till alla som medverkade.. men denna otroligt duktiga mamman som hejjade fram dem denna kalla morgon fick.. TADAA... ingenting :-O..förutom sönderfrusna fötter och en värkande rygg! men det var de absolut värt !!!

och på tal om ryggvärk... nu är det dax att Kontakta min läkare igen..värken i rygg/axlar+arm har blivit MYCKET värre.. så Något måste göras!! inte skönt att gå runt med ständig värk inte :-( men det måste fixas.. det SKA fixas så det så!!!!! PUNKT!!

Det som är BRA med hösten är att luften är så frisk och det är as skönt!

nääää nu pallar jag inte skriva mer för nu! ska fixa mat här snart och kvällens måltid bliiir

T A D A :: Koktpotatis med falukorv och gräddsås NOMNOM <3

Ta hand om varandra! Kärlek och respekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar