måndag 22 oktober 2012

Kärlek föder kärlek...osv

hej alla ! Hoppas ni har det bra! sj har jag Fullt ös i mitt lilla Huvud.. Mycket som ska fixas.  Som ni vet (tror jag ) så är ju jag Tillsamans med några andra ADMIN på en sida på facebook som heter http://www.facebook.com/groups/378973868831285/ .. ÄLSKART! i Lördags så Hade jag annordnat en Skänkes träff för min Lokala örebro grupp... Många trotsade det dåliga vädret och kom till träffen där vi skänkte skor.. Kläder..smycken och leksaker, det var en trevlig stämming med lite grillning och snack/skratt! Känner mig Lyckligt lottat över att fått en så BRA och Kärleksfull grupp att * Ta hand om *.. nu ska jag Börja planera Nästa träff... den kommer ske I december.. och där ska jag även dela ut Julsäckar till utlottade familjer (har inte lottat ut dem än).. familjer som på ett eller annat sett har det svårt/jobbigt under just jultiden och behöver lite extra stöd :-D( till dessa julsäckar söker jag leksaker till barnen,, grejer till ungdomar/vuxna.. eller någon chokladask..julmust.. nötter .. sill  eller annat Juligt osv att lägga i säcken.. så känner DU att du vill Hjälpa Till så skicka ett PM på facebook ) Känns OTROLIGT roligt att vara en del av detta STORA :-D älskart! och vi hoppas på att vi snart kan bli en förening så vårat arbete kan bli så mycket lättare!

Idag skutta min lilla Juvel glatt till skolan.. Idag ska dom på utflyckt i klassen.. Han hade packat väskan med Tonfisk sallad... Satsumas och cars-Dricka.. ska bli skoj att Höra vad dom gjorde sen :-D

Nee nu ska jag slå på någon film tror jag! TA HAND OM VARANDRA

Kärlek föder kärlek
Respekt föder respekt
Glädje föder glädje
Hat föder RÄDSLA

så mer kärlek och respekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar