lördag 26 mars 2011

gå på stan med syrrorna....

hahha,,, ja jösses.. vet inte vem av oss som är normalast.. troligtvis ingen .-P var på stan idag med lilla syster carin och gravida stora syster catrin **kärlek** vi var på stan en bra stund och jag tror att vi skrattade nästan hela tiden HAHHA. catrin började och sen var det kört,, allt vi sa/såg skrattade vi åt och folk måste trott att vi var ett gäng psyk patienter  HAHAH. men det viktigaste är jue att man har roligt! var mode visning på stan idag som vi kollade en liten stund på, tills Catrin sa att ungen i magen kommer bli döv av den höga musiken så då gick vi hihih .sprang spontant på en annan syster på stan.. näst äldsta storasyter carina och hennes man mathias det var trevlig även om det mer blev **hej hej.. kram kram.. skratt skratt .. hej då** men det var mycket trevligt att tillbringa en dag på stan men systrarna! sen åkte catrin hem för att vila.. tungt med magen .. hon kan ju kläcka när fan som helst nu :-P, carin och jag gick ner till ICA på krämaren och inhandlade lördags godis till min lilla prins och gick sen till bussen :-D.. sonen blev glad av godiset och sitter å mummsar i sig det samtidigt som han glor på film.

Jag ska ut och skaka rumpa ikväll(om nu någon råkat missa det i alla mina tidigare inlägg HAHHA ), så jag ska lägga mig i ett bad och sedan kolla fram vad jag ska ha på mig i kväll,, Vinet står på kylning och fantan med(ska dricka fanta och rosé vin för det ska ju tydligen vara såååå gott (??)  ) sen fixa iordning mig och knata bort till systrarna Gange för att inta position och dricka vin/cider och annat gott innan bussen går till stan och frimis dans golv skall intas med stolthet precis som vanligt :-D hahha.. vem bryr sig att alla där inne e typ.. hmm.. TOLV HHHAA dom spelar bra musik och jag går ut med trevliga mysiga tjejer!! :-D ..och ja.. That´s it!!

nu ska jag bara mysa en liten stund med min underbara unge och kanske hoppas på att han vill krypa ner i badet med mig :-D

sooo loong sucker`s

Pussen och kramen!

1 kommentar:

  1. Juliette Sillanpää27 mars 2011 kl. 14:38

    Åhh Carina... det var längesen... även Camilla, hur e det med dom?? alla dina systrar e goa... Carin minns mig nog inte, hon va inte så gammal då:)

    SvaraRadera